Noqia ja Applen tietokone keskustelu

Learn and discuss the Finnish language with Finn's and foreigners alike
Post Reply
opinto
Posts: 88
Joined: Thu Sep 17, 2009 8:14 am
Location: Sendai Japani maanjäristys ja tsoonami paiqqa

Noqia ja Applen tietokone keskustelu

Post by opinto » Tue Jan 14, 2014 3:16 am

Rakas Suomi Forum SoomiFooroomi

Noqia ja Applen tietokone keskustelu karhu

En todellakaan halua kokeillaKielet Suomi EI Ole turhaan Suomalainen Mutta Saabpmi , Karjalan KaarjalaQiili Ja pakollisen RUOTSIN Olen Samaa mieltä , Etta suomalaiset EI Saisi pakottaa aivan kuten korealaiset joutuivat Japani puhumaan japanilaisten jakorealaisten olivat paremmin Japanilainen kuinjapanilaiset ITSE .

This Jäsenlistan on käännetty Google kääntää , tiedän pitäisi yrittää Suomen omin vaivaa , mutta minulla on Vähän Äikää Ja voimme Aina keskustellaansioita Käännöskoneet .

Nyt haluaisin pyytääosio Apple Computer Ja Suomen lokalisointi , KOSKA yritin liittyä hopeminen Omena , hän hylkäsivät minuutteja , KOSKA hän sanoivat Emme oleSuomen kielen blogi !

Olen kiinnostunut OSX iOS kaksikielisen käyttöliittymä Ja Suomen Ja kaikkien uralilaisten kielten oppimista Ja paikallistamisasioista samalla Apple Tietokone Oppia suomea .

Suomi Foorumin pitäisi OLLA kaksikielinen käyttöliittymä Saabpmi , Karjalan KaarjalaQiili Eika yksikään pakollisen RUOTSIN .

Auttakaa vetoomusNoqia Ja Apple - tietokoneen keskustelupalsta Suomi Forum KOSKA käytämme tietokoneita , jotta Tällä normilla foorumilla Tietokone on Äitiä Suomessa Foorumi , voisitteko kieltää äitisi Ja Jumalanarmon olemuksesi ?

En todellakaan halua kokeillaKielet Suomi ei ole vain suomalainen Mutta Saabpmi , Karjalan KaarjalaQiili ja pakollisen ruotsin olen samaa mieltä , että suomalaiset ei saisi pakottaa aivan kuten korealaiset joutuivat Japani puhumaan japanilaisten jakorealaisten olivat paremmin japanilainen kuinjapanilaiset itse .
:)
Tämä kommentti on käännetty Google kääntää, tiedän pitäisi yrittää Suomen omin vaivaa , mutta minulla on vähän aikaa ja voimme aina keskustellaansioita Käännöskoneet .

Nyt haluaisin pyytääosio Apple Computer ja Suomen lokalisointi , koska yritin liittyä hopeminen Omena , he hylkäsivät minut , koska he sanoivat emme oleSuomen kielen blogi !

Olen kiinnostunut OSX iOS kaksikielisen käyttöliittymä ja Suomen ja kaikkien uralilaisten kielten oppimista ja paikallistamisasioista samalla Apple tietokone oppia suomea .

Suomi Foorumin pitäisi olla kaksikielinen käyttöliittymä Saabpmi , Karjalan KaarjalaQiili eikä yksikään pakollisen ruotsin .

Auttakaa vetoomusNoqia ja Apple-tietokoneen keskustelupalsta Suomi Forum koska käytämme tietokoneita , jotta tällä foorumilla tietokone on äiti Suomessa foorumi , voisitteko kieltää äitisi ja Jumalanarmon olemuksesi ?


haluan oppia puhumaan suomea peremmin Kirjoitaa se

Noqia ja Applen tietokone keskustelu

Sponsor:

Finland Forum Ad-O-Matic
 

CH
Posts: 869
Joined: Fri Nov 11, 2005 10:13 am
Location: Espoo

Re: Noqia ja Applen tietokone keskustelu

Post by CH » Wed Jan 15, 2014 11:51 am

Who turned the bot back on?


Post Reply