Sonera's New Logo
Bavarian brought it up in the discussion on someone wanting to sue DNA. (A proposition that I think many of us can relate to, as there are times I'd like to sue my own DNA.)
Telia Soneran uusi logo muistuttaa erehdyttävästi Philipsin seksilelua pariskunnille.
IS:n lukija löysi hämmentävää yhteneväisyyttä Telia Soneran upouudessa brändissä ja Philipsin pariskunnille kehittelemissä seksileluissa.
Molempien, niin seksilelun kuin logonkin sulavan pyöreä muotokieli ja violetti väri ovat kuin samoista suunnitelmista repäistyjä. Tätä yhteyttä ei ehkä osattu aavistaa teleoperaattoriyrityksen ideointipalavereissa.
Telia Sonera esitti tänään ylpeänä uuden brändi-identiteetin uusine logoineen. Inspiraation lähteenä kerrotaan olleen pyöreä kivi, ei niinkään seksuaalinen nautinto kuten Philipsillä.
- Symboli on ainutlaatuinen, dynaaminen ja yhdistää meidät yrityksenä. Se symboloi maailmanlaajuisten ja paikallisten yhteyksien saatavuutta aivan asiakkaidemme ulottuvilla. Kun asiakkaat näkevät symbolin, he tietävät, että he ovat osana niin vahvinta kuin paikallistakin operaattoria, koko kansainvälistä Telia Soneraa, viestintäpäällikkö Cecilia Edström kuvailee juhlavasti.
Philips sen sijaan kehuu mainostaessaan keksineensä ensimmäisen seksilelun, josta kumpikin puolisko parista voi nautiskella. Pyöreästi muotoillut ja värisevät violetit laitteet tuottavat nautintoa molemmille.
- Hieromalaitteet on suunniteltu lisäämään mielihyvää ja nautintoa molemmille. Laitteet rohkaisevat teitä tutkimaan ja stimuloimaan toisianne uusin tavoin samalla lisäten uuden ulottuvuuden läheisyyteen ja jännitystä seksielämäänne.
- Ajattele hieromalaite käsiesi ja sormiesi jatkeena. Pyörittele tai pidä laitetta paikoissa joita partnerisi pitää rentouttavana tai jännittävänä.